Θεόδωρος Δούρος στο Youth Today της AIESEC: "Ο επιχειρηματίας πρέπει πρώτα να σκέφτεται ως πελάτης"

Ο Θεόδωρος Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος της πρωτοποριακής Ελληνικής εταιρίας ανδρικής ένδυσης Δούρος Α.Ε, συμμετείχε ως ομιλητής στην ημερίδα Youth Today, μια πρωτοβουλία της AIESEC που έχει στόχο να φέρει σε επαφή τον επιχειρηματικό κόσμο με φοιτητές και νέους, που
πραγματοποιήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

Στην ομιλία του ο κος Δούρος αναφέρθηκε στους παράγοντες που καθιστούν μια επιχείρηση επιτυχημένη τονίζοντας ιδιαιτέρως πως κάθε επιχειρηματίας πρέπει πρώτα να σκέφτεται ως πελάτης ενώ το κλειδί για μια μακροχρόνια & επιτυχημένη πορεία είναι η διαφοροποίηση, το ανταγωνιστικό εκείνο πλεονέκτημα που θα δώσει υπεραξία και θα κάνει τη διαφορά. 

Επίσης, αναφέρθηκε στη ζωτική σημασία που έχει το design και το brand name σε κάθε εγχείρημα και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν από μια «δεμένη ομάδα» που πρεσβεύει διαφορετικές απόψεις και εφαρμόζει καινοτόμες ιδέες. 

Τέλος, ο κος Δούρος τόνισε πως το μέλλον της ελληνικής επιχειρηματικότητας εξακολουθεί να βρίσκεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ως μότο το “Think big act small”.
Θεόδωρος Δούρος στο Youth Today της AIESEC: "Ο επιχειρηματίας πρέπει πρώτα να σκέφτεται ως πελάτης" Θεόδωρος Δούρος στο Youth Today της AIESEC: "Ο επιχειρηματίας πρέπει πρώτα να σκέφτεται ως πελάτης" Reviewed by imerisios.gr on 9:48:00 π.μ. Rating: 5
imerisios.gr . Από το Blogger.